wtorek, 15 grudnia 2015

Begonia Swirl




Ta chusta, zresztą jak wiele innych, chodziła za mną już od dłuższego czasu. Im więcej gotowych Begonii oglądałam w internecie, tym bardziej chciałam ją mieć. Przerażały mnie jednak opinie innych odnośnie mega długich rzędów. Chusta jest bowiem robiona wzdłuż i każdym rzędzie przybywa oczek.

Ale cóż, raz kozie śmierć. Wolna niedziela, kawa i zaczynamy.

Stwierdziłam, że najwyżej będę dłubać pół roku. A tu niespodzianka :) Robiąc tylko wieczorami, chusta powstała w tydzień. Co prawda na końcówce udawało mi się robić tylko 2 rzędy dziennie... Ale ważny jest efekt końcowy.  

Przed blokowaniem może nie wyglądała jeszcze zbyt efektownie, ale już widać było skręt chusty. Po upięciu na szpilkach już widać efekt. Po zblokowaniu uzyskałam długość 55 cm.





Schemat wraz z opisem pochodzi z Ravelry.
Na chustę kupiłam Lace Drops, jednak gdy przyszła przesyłka, uznałam że jest ona według mnie trochę za cienka. Połączyłam ją z włóczką Gazzal Dennis i robiłam w dwie włóczki drutami 3,5 mm.
Na chustę poszło około 800 metrów.

2 komentarze:

  1. Piękna :) właśnie skonczyłam gail, może teraz ta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Chusta robi się dość szybko, choć w pewnym momencie strasznie długie rzędy są trochę monotonne.

      Usuń