poniedziałek, 28 marca 2016

Serweta 1



Dzięki uprzejmości koleżanki w moje ręce dostała się gazeta Sabrina Robótki Extra 2/2012 i tak zaczęła się moja przygoda z serwetą na drutach.
W sumie, czy zaczęła się własnie w tym momencie. Jak tysiąc innych pomysłów robótkowych, serwetę lub obrus na drutach miałam w głowie od bardzo dawna. Okres ten można już chyba liczyć w latach. Ale ciągle odkładałam to na później. A bo to inne prace. A bo nie podołam... 
Wróćmy do tematu :) Gazetę mam, motek Maxi też leży i czeka na wykorzystanie. Zabrałam się do pracy.
Początki był trudne. Kilka pruć zaliczyłam.Utwierdziłam się przy tym, że ja i praca na 5 drutach nie pasujemy do siebie. 
Aż do momentu, kiedy można było przełożyć pracę na drut z żyłką. I wtedy praca stała się już przyjemnością :)



Efekt końcowy zaskoczył również mnie. Choć ja akurat wiem, że nie jest ona idealna. Jest kilka miejsc, gdzie się pomyliłam. Jednak to moja pierwsza serweta na drutach i jestem z niej dumna na maksa.
Dane techniczne.
Druty KnitPro 2,5 mm
Kordonek Madame Tricote Maxi. Dokładnie 1 motek, prawie do ostatniego centymetra. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz