piątek, 10 czerwca 2016

Czerwona sukienka


Sukienka zrobiona już wcześniej, ale zgłosiłam ją do konkursu na IK więc z prezentacją musiałam poczekać, aż do ogłoszenia prac konkursowych.

Robiona w tempie ekspresowym, bo na szczególną okazję. Do końca nie wiedziałam, czy się wyrobię w czasie. Odkupiona nadwyrężonym nadgarstkiem, ale zdążyłam.
Inspiracją była sukienka widoczna na małym środkowym zdjęciu. Miałam tylko tą fotkę, więc nie obyło się bez dopasowywania wzorów, dużej ilości wyższej matematyki, próbek, prucia, itd. Wzór odwzorowany prawie identycznie, oprócz ażurowej wstawki w pasie i koronki na dole. Te w oryginale po prostu mi się nie podobały ;) Oczywiście dopasowany też do figury właścicielki, a nie wieszaka z modelu :)


Robiona z włóczki Madame Tricote Timya. Poszło około 4,5 motka szydełkiem 2,75 mm

3 komentarze:

  1. Przecudna suienka. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje prace na szydełku-są piękne na drutach też.Śliczna sukienka i kolorek cudny.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń